2. pololetí

  • 21. 6. - food
  • 19. 6. - A Hungry Little Caterpillar
  • 15. 6. - dnes jsme probírali jídlo. Pomohla nám v tom hladová housenka, o které jsme četli knížku. Příběh si můžete přehrát např. zde: https://www.youtube.com/watch?v=75NQK-Sm1YY&t=230s
  • 14. 6. - dnes jsme procvičovali předložky (under, on, in = pod, na, v) + písničku Five Little Speckled Frogs + jsme se začali bavit o jídle.
  • 8. 6. - CHYBĚJÍCÍ - dnes jsme zopakovali tvary + učebnice str. 66 + prac. sešit str. 66, cv. 2 + WHo took the cookie + Five little speckled frogs (dá se najít na youtube).
  • 7. 6. - zítra test tvary a barvy (prosím, přineste si pastelky)

CHYBĚJÍCÍ - procvičovali jsme věty se slovesem Have got (Have you got … ? Yes, I have. No, I haven't. I have got a T-shirt.) + znovu jsme hráli hru Who took the cookie (už známe všechna slova říkanky) + jsme se začali učit novou písničku Five little speckled frogs.

  • 5. 6. - CHYBĚJÍCÍ - opakování tvary, barvy + slovní zásoba spojená s rodinou a jídlem
  • 1. 6. - CHYBĚJÍCÍ - dnes jsme opakovali tvary, barvy a hodiny + jsme udělali str. 67 a 77 v prac. sešitě.
  • 31. 5. - CHYBĚJÍCÍ - opakování tavrů a barev + jsme se dnes naučili hru Who took the cookie? (slova doprovodné básničky + rytmus se můžete naučit zde: https://www.youtube.com/watch?v=OzKY5YHnOTg)
  • 29. 5. - CHYBĚJÍCÍ - opakování vazby Have you got … ? (hra v učebnici na straně 64) + nově se učíme tvary (učebnice a pracovní sešit na str. 65).
  • 24. 5. - CHYBĚJÍCÍ - opakujeme hodiny, učebnice str. 63 + prac. sešit str. 63, 64 (na str. 64 jsme si vysvětlili slovo poster + můžete se ptát na další úkoly: What's the phone number for the Rex Cinema? Can you see The Good Robbers at seven o'clock? How many people are there on Robin Hood's poster? etc.) + jsme opakovali otázku Have you got a shirt/ shoes … a odpovědi (Yes, I have. No, I haven't.)
  • 22. 5. - CHYBĚJÍCÍ - učebnice str. 62, prac. sešit str. 62 + procvičování hodin
  • 18. 5. - CHYBĚJÍCÍ - prac. sešit str. 61 + procvičování hodin a ptaní se na čas (What time is it? It's two o'clock.)
  • 17.5. - kdo s námi nepracoval v hodině, dodělá si str. 59 v učebnici.

CHYBĚJÍCÍ - učebnice str. 59, prac. sešit str. 59 + učebnice str. 61 (What time is it? It's one o'clock. It's two o'clock.) + opakování čísel.

  • 15. 5. - měli byste mít dokončen druhý prac. list v sešitě

CHYBĚJÍCÍ - opakování krátkých odpovědí - Yes, there is (are). No, there isn't (aren't). Také jsme začali opakovat čísla, budeme je brzy potřebovat.

  • 11. 5. - dokončit prac. list v sešitě

CHYBĚJÍCÍ - učebnice str. 59 (What can you see? - I can see a dog/three cars/ a football/bicycles etc.), 60 + opakování vazby There is/there are.

  • 10. 5. - kdo neměl na dnešek DÚ dodělá do zítra!

CHYBĚJÍCÍ - učebnice str. 58, prac. sešit str. 58, 60

  • 4. 5. - prac. sešit str. 57, zkuste psát celé věty (There are five boys.) = budete muset psát až za linku.

CHYBĚJÍCÍ - opakování jednotné vs. množné číslo + učebnice str. 56, 57 = How many _ (monsters, cars, girls etc.) are there? + odpověď (There are two monsters. There is one car. There are five girls.)

  • 3. 5. - zítra pís. práce na jednotné vs. množné číslo (There is an apple. There are two apples.) + kdo nestihl, má za úkol dokreslit/popsat svoje zvířátko ze str. 56 (může být vymyšlené, takové, jaké bychom chtěli)

CHYBĚJÍCÍ - opakování učebnice str. 53, 54, nově učebnice str. 55 + prac. sešit str. 56 - My Pet (může být vymyšlené).

  • 20. 4. - po škole v přírodě budeme psát test na množné číslo (podobný dnešnímu prac. listu).

CHYBĚJÍCÍ - opakujte mn. číslo (There are bananas./ There is banana.) + písničku v učebnici (str. 54) + prac. sešit str. 54

  • 19. 4. - CHYBĚJÍCÍ - opakování množného čísla a spojení There is (an apple)/ There are (apples). Učebnice str. 53 (popisuj obrázek) + str. 54 (popiš obrázky + přečíst + o čem bylo) + prac. sešit str. 53
  • 12. 4. - CHYBĚJÍCÍ - učebnice str. 51 + prac. sešit str. 51, opakujeme množné číslo (There is an orange. There are oranges.).
  • 10. 4. - prac. sešit str. 51, cv. 2

CHYBĚJÍCÍ - měli bychom mít hotový slovníček na str. 72 v prac. sešitě (My body) + učebnice str. 51 + prac. sešit str. 51 = mluvíme o jednotném a množném čísle (pomatujete si přidávání -s na konec slova? dnes jsme narazili na slova, u kterých je potřeba přidat -es, jinak by se špatně vyslovolava boxes, foxes). Podle čísla se mění i sloveso = There is a … (Je tam …) a There are … (Jsou tam). (There is an apple. There are two apples.)

  • 6. 4. - dokončit str. 50 v prac. sešitě

CYHBĚJÍCÍ - opakovat části těla + učebnice str. 50, prac. sešit str. 50 (it/ he/ she has got)

  • 5. 4. - příští hodinu testík na slovíčka k lekci MY BODY

CHYBĚJÍCÍ - učebnice str. 49, prac. sešit str. 49. Povídali jsme si o používání has got (he, she, Polly, Bendy, Blob, Eva, František etc.) a have got (they, Bendy and Blob, Anna and Bob etc.)

  • 3. 4. - učit se slovíčka k tématu MY BODY, pravděpodobně ve čtvrtek bude testík

CHYBĚJÍCÍ - opakovat lidské tělo + učebnice str. 48 + prac sešit str. 48, cv. 2 + str. 49, cv. 4

  • 30. 3. - učit se slovíčka k tématu MY BODY (v učebnici str. 47, prac. list ve vašem sešitě) už i v psané podobě.

CHYBĚJÍCÍ - opakování MY BODY + dnes jsme si do sešitu vlepili tvoření množného čísla pomocí přidání -s (one apple - two apples, one banana - two bananas). Toto tvoření mn. čísla funguje u většiny anglických slovíček, i když existují výjimky (např. v aktuální lekci foot-feet).

  • 29. 3. - CHYBĚJÍCÍ - prac. sešit str. 46 + opakování adjektiv (tall, small, big, long, short, fat, thin, hot, cold, young, old) + prac. sešit str. 47 + opakování částí těla
  • 27. 3. - učit se lidské tělo (již i psát)

CHYBĚJÍCÍ: lidské tělo + oblečení + prac. sešit str. 46/7 - přiřadit věty k obrázkům (zatím bez vybarvení).

  • 23. 3. - znovu opakovat názvy oblečení (testík)

CHYBĚJÍCÍ - učebnice str. 47. První sloka písničky se dá najít na internetu (např.: https://www.youtube.com/watch?v=ZanHgPprl-0). Opakujeme části obličeje (an ear, an eye, a nose, a mouth)a učíme se názvy částí (lidského) těla (a head, a neck, a shoulder, an arm, a hand, a finger, a stomach, a leg, a knee, a foot, a toe)

  • 22. 3. - kdo chce v ztra prezentovatou svou „knihu“ musí si ji přinést!

CHYBĚJÍCÍ - učebnice str. 46 (opakování Have you got … ? + Yes, I have./ No, I haven't. + oblečení).

  • 20. 3. - na středu opakujte oblečení, čeká nás pětiminutovka. Ve čtvrtek nám můžete přečíst svou „knihu“ nebo jen nechat spolužáky, aby si ji prohlédli. Je ale potřeba ji na čtenářskou dílnu přinést.

CHYBĚJÍCÍ - procvičování oblečení + barev, prac. sešit str. 45, cv. 5 (obě části úlohy).

  • 9. 3. - po prázdninách nás bude čekat test na slovíčka související s oblečením, můžete tedy procvičovat jejich psanou podobu.

CHYBĚJÍCÍ - učebnice str. 44 + prac. sešit str. 44

  • 8. 3. - Kdo dnes zapomněl Spota, přineste jej zítra.

CHYBĚJÍCÍ - učebnice str. 43 + procvičování clothes (už i psaná podoba)

  • 6. 3. - Kdo si bral domů svou práci inspirovanou knihou Where's Spot nesmí ji ve středu zapomenout přinést!

CHYBĚJÍCÍ - pokračujeme v tématu oblečení, přidali jsme slovíčko shorts + jsme si informativně vysvětlili, proč se u některých slov na konci vyskytuje -s (např.: shoes, socks, trainers - jde o množné číslo, je jich více než jeden kus, konkrétně zde obvykle dva + throusers, shorts - mají dvě nohavice).

  • 2. 3. - CHYBĚJÍCÍ - dnes jsme začali s novým tématem - oblečení (a blouse, a cap, a coat, a hat, a shirt, shoes, socks, a T-shirt, trainers, trousers). Prac. sešit str. 43.
  • 27. 2. - CHYBĚJÍCÍ - test zvířata (procvičujte), díky knížce Where's Spot rozumíme výrazům basket, box, clock, door, piano, rug, stairs, wardrobe
  • 23. 2. - příští týden test - krátké odpovědi (Yes, I can. No, I can't.) + známá zvířata (crocodile, elephant, giraffe, hippopotamus, lion, monkey, parrot, snake, tiger + cow, duck, horse, pig, rooster, sheep + dog)

CHYBĚJÍCÍ - Tento týden jsme četli knihu Where's Spot? Jako náhradu se můžete podívat, jak knížku čte pan autor https://www.youtube.com/watch?v=jD7hvWtb4ns. Umíte odpovědět na otázky - Who is there? (Who is behind the door?) What colour it it? (What colour is the door?)

  • 22. 2. - CHYBĚJÍCÍ - opakování slovíček k tématu animals + dnes jsme pracovali s knihou Where's Spot. Naučili jsme se rozumět slovíčkům basket, bed, box, clock, door, piano, rug, stairs, wardrobe + zopakovali jsme zvířata (a naučili se názvy několika zvířat nových) - bear, bird, crocodile, hippopotamus, lion, monkey, penguin, snake, turtle.
  • 20. 2. - do středy máte čas dokočit projet My family (prac. sešit str. 41)

Příští týden testík na zvířata (jungle animals - p. 37 + sešit, farm animals - sešit + poznámky níže na této stránce) + umět odpovědět na vazbu Can you see … ? (Yes, I can. No, I can't.)

  • 16. 2. - prosím, v pondělí ještě doneste fotku své rodiny, budeme pokračovat v práci s ní.

CHYBĚJÍCÍ - dnes jsme popisovali členy rodiny (ústně i písemně). Vezměte si obrázek (či fotku) své rodiny a prac. sešit na str. 41. Co nám můžete říci o lidech (a zvířatech) na obrázku? Zkus svou rodinu popsat. Základní úroveň - This is my mum. She has got long brown hair and glasses. (She is tall. She is happy. Her name is Anna. etc.) Pokud si myslíš, že zvládneš víc, popiš nám, co mají členové tvé rodiny rádi (Her favourite colour is pink. Her favourite animal is a dog.)

  • 15. 2. - připomínám: fotku či obrázek rodiny, prosím. Dnes se nám nepovedlo je přinést.

CHYBĚJÍCÍ: opakování otázky Can you see a crocodile? (Yes, I can. No, I can't.) + názvy zvířat + hra ze strany 42 (Is your friend a man? Has he got a yellow hair? etc.) Nová zvířecí písnička: Let's Go To The Zoo: https://www.youtube.com/watch?v=OwRmivbNgQk

  • 13. 2. - na středu si prosím doneste fotografii (popř. obrázek) své rodiny

CHYBĚJÍCÍ - učebnice str. 40/41

  • 8. 2. - CHYBĚJÍCÍ - učebnice str. 39 (učíme se zpívat) + přivlastňování pomocí 's (monkey's bananas = opiččiny banány, Anna's pen = Aničky pero etc.) + pracovní sešit str. 40
  • 6. 2. - ve středu testík - krátké odpovědi typu Yes, he has. No, she hasn't. Učíme se psát názvy zvířat - jungle animals (crocodile, elephant, giraffe, hippopotamus, lion, monkey, parrot, snake, tiger) + farm animals (cow, duck, horse, pig, rooster, sheep).

CHYBĚJÍCÍ - učebnice str. 39, prac. sešit str. 39, possesive 's (přivlastňování pomocí přidání 's - Anna's book, Petra's pen, Adam's pencil, monkey's bananas) + opakování krátkých odpovědí s to have got a to can (Has he got a pen? Yes, he has./No, he hasn't. Can you see a crocodile? Yes, I can./No, I can't.)

  • 2. 2. - CHYBĚJÍCÍ - Can you see … ? How many elephants can you see? (Yes, I can./ No, I can't.). Procvičovat názvy zvířat.
  • 1. 2. - pro velkou absenci je testování znalostí krátkých odpovědí se slovesem TO HAVE GOT přesunuto na příští týden. Nově studujte názvy zvířat. Zvířata z učebnice (str. 37) umět i napsat.

CHYBĚJÍCÍ - Can you see … ? + učebnice str. 38 + domácí zvířata (cat, cow, dog, duck, frog, horse, pig, rooster, sheep) = písnička Old McDonald (https://www.youtube.com/watch?v=lWhqORImND0&t=93s - první písnička)

1. pololetí

  • 5. 10. - učebnice do strany 12, prac. sešit do strany 12.

DÚ: Na příští týden donést obrázek/foto sebe sama, do velikosti A5 (stačí černo-bílý tisk či kresba). ! Čísla, pozdravy a předměty ve třídě umět anglicky napsat.

  • 14. 10. - příští týden písemné zkoušení probrané látky. Zaměřit se na upevňování písemné formy Aj - především čísla, dále znát předměty ve třídě, pozdravy, jídlo, členy.

CHYBĚJÍCÍ - uč. do str. 14, prac. sešit do str. 12

  • 19. 10. - CHYBĚJÍCÍ - str. 15 (začít se učit názvy hraček)
  • 20. 10. - DÚ - hračky, začít se učit, jak se píše (uč. str. 15)

CHYBĚJÍCÍ - probráno: učebnice str. 15 + barvy (black, blue, green, red, white, yellow), prac. sešit str. 15

  • 24. 10. - vyplnit obrázkový slovníček na str. 78 (prac. sešit), hračky po prázdninách umět i napsat

CHYBĚJÍCÍ - uč. str. 16, prac. sešit str. 16, cv. 2 (my a your zatím probráno pouze ústně, nevyplňujte)

  • 31. 10. - příští týden pís. práce na 4 lekci

CHYBĚJÍCÍ - opakování hraček a barev (ústně i písemně), volitelně doplňové téma Halloween http://learnenglishkids.britishcouncil.org/en/colouring/halloween

  • 2. 11. - příští týden test ze 4. lekce (zaměřený na hračky a barvy)

CHYBĚJÍCÍ - učebnice str. 17, pracovní sešit str. 17

  • 3. 11. - ukončena celá 4. lekce (v prac. sešitě i učebnici). Příští týden krátký test.
  • 7. 11. - CHYBĚJÍCÍ - učebnice str. 19 (nové učivo HE - on, SHE - ona), prac. sešit - str. 19, cv. 1
  • 9. 11. -CHYBĚJÍCÍ - opět uč. str. 19 + str. 20, prac. sešit str. 19
  • 10. 11. - úkol - prac. sešit, str. 21, cv. 6

CHYBĚJÍCÍ - učebnice str. 21. Nové učivo HIS/HER (jeho, její)

  • 14. 11. - DÚ: prac. sešit str. 22 (křížovka)

CHYBĚJÍCÍ - opakování vět s HE/SHE (How old is he? He is ten.) HIS/HER (What's her name? Her name is Eva.). Nové učivo: What's your favourite colour? My favourite colour is __ . Dokončení str. 21 v prac. sešitě

  • CHYBĚJÍCÍ: učebnice str. 23. Nové učivo - krátké odpovědi (Is this an apple? No, it isn't. Is this a tomato? Yes, it is.). Opakování odpovědí s HE/SHE (He is ten.) a HER/HIS (Her name is Eva.) + opakování slovní zásoby z předchozích lekcí.
  • 21. 11. - ve čtvrtek test na 5. lekci - zaměřeno především na 3. osobu (he/ she is) + přiv. zájmena her/ his/ my/ your

CHYBĚJÍCÍ - prac. sešit str. 23 (krátké odpovědi) + opakování otázek a odpovědí typu How old are you?/How old is he? What's your name?/ What's her name? etc., skládání vět z rozházených slov.

  • 23. 11. - opakování vět v 1. a 3. osobě + přivlastňovacích zájmen (My name is Petr. Her name is Adriana. I am nine. He is seven etc.). Opakování krátkých odpovědí (Yes, it is. No, it isn't.) * Nečíslovaný seznam
  • 24. 11. - CHYBĚJÍCÍ: učebnice - str. 24, prac. sešit, str. 24, cv. 2
  • 28. 11. - CHYBĚJÍCÍ - učebnice str. 25. Nová slovní zásoba big/small + long/ short
  • 30. 11. - CHYBĚJÍCÍ - procvičování příd. jmen malý, velký, dlouhý, krátký (small, big, long, short), učebnice str. 26 (nová příd. jména tall, young, old, hot, cold), prac. sešit str. 25.
  • 1. 12. - ke cvičení v prac. sešitě str. 26 vymyslet ještě další tři doposud nejmenované položky ke každé kategorii = 3 animals, 3 toys, 3 food items (napsat do prac. sešitu, sešitu nebo na vložený papír).

CHYBĚJÍCÍ - zopakovat příd. jména (small, big, short, long, tall + písnička ze str. 26) + str. 27 + prac. sešit str. 26

  • 5. 12. - Ve čtvrtek asi pětiminutovka

CHYBĚJÍCÍ - zkusit si projít hru na str. 28, procvičování příd. jmen, procvičování krátkých odpovědí a odpovědí o sobě a kamarádech (Jak se máš? Kolik ti je? Kolik mu/jí je? Jaká je tvoje oblíbená barva etc.)

  • 8. 12. - CHYBĚJÍCÍ - učebnice str. 29, pracovní sešit str. 29, nová slovíčka popisující obličej (an eye, a nose, a mouth, hair, an ear + face, head)
  • 12. 12. - CHYBĚJÍCÍ - učebnice str. 29 + opakování adjektiv + opakování slovíček popisujících obličej
  • 14. 12. - domácí úkol: prac. sešit, str. 30, cv. 3

CHYBĚJÍCÍ - prac. sešit str. 31, cv. 5 + procvičování příd. jmen a částí obličeje. Vánoční slovíčka - Christmas, Christmas tree, Christmas ball, star, candle, present, stocking, fireplace

  • 15. 12. - zopakování slovíček obličej + Vánoce + přídání slovíček reindeer, bell, Christmas cracker
  • 19. 12. - CHYBĚJÍCÍ - opakování vánočních slovíček, prac. sešit str. 31 cv. 4 (has got + části těla + adjektiva), učebnice str. 72 + vtipy ze str. 73 + upravená koleda Jingle Bells.

Text koledy - Jingle bells, jingle bells, jingle all the way. Look, it's Father Christmas in his magic sleigh. Oh, jingle bells, jingle bells, jingle all the way. Hurry, Father Christmas, tomorrow's Christmas Day.

  • 21. 12. - CHYBĚJÍCÍ - kromě opakování vánoční slovní zásoby a zpěvu koledy jsme dnes zopakovali části těla, pokyny a adjektiva (malý, velký, dlouhý, krátký) + jsme trénovali použití slovesa to have got. V prac. sešitě máme hotovou str. 31 a cv. 7 na str. 32
  • 4. 1. - CHYBĚJÍCÍ - opakování adjektiv (především short/long/big/small) + slovíčka související s obličejem + I have got (slovíčka související s obličejem již umět i napsat).
  • 5. 1. - stále je potřeba procvičovat psaní slov souvisejících s obličej + nová slovíčka MY FAMILY.

CHYBĚJÍCÍ - učebnice str. 31 (aktivně znát brother/sister, mother/father + mum/dad, grandmother/grandfather) + procvičování he has got/she has got, prac. sešit str. 31, cv. 4 a str. 32, cv. 6 (little sister = mladší sestra, big sister = starší sestra)

  • 9. 1. - procvičovat slovíčka související s tématem FACE a MY FAMILY (i písemně) + have got. Možná již tento pátek (nebo příští týden, domluvíme ve středu) proběhne testování těchto znalostí.
  • 11. 1. - příští týden test na části obličeje + členy rodiny. Je potřeba pořád umět i adjektiva (dlouhý, krátký, velký, malý).

CHYBĚJÍCÍ - opakování slovíček souvisejících s obličejem + I have got/you have got/he has got

  • 12. 1. - pravděpodobně v pondělí test na části obličeje + členy rodiny + adjektiva (dlouhý, krátký, velký, malý).

CHYBĚJÍCÍ - učebnice str. 33 - HE/SHE HAS GOT (nový tvar slovesa to have got)

  • 13. 1. - CHYBĚJÍCÍ: sloveso TO HAVE GOT ve 3. osobě, oznamovací a tázací věty. (He has got … Has he got …? Yes, he has./No, he hasn't.)
  • 18. 1. - CHYBĚJÍCÍ - učebnice str. 34 + prac. sešit str. 34
  • 19. 1. - nová slovíčka k tématu rodina - aunt, uncle, cousin + adjectiva ze strany 35.

CHYBĚJÍCÍ - učebnice str. 35, prac. sešit str. 35 + krátké odpovědi na otázky typu Has he got a bag? = Yes, he has./ No, he hasn't. Pozor na rozlišování ženského a mužského rodu (she/ he).

  • 23. 1. - CHYBĚJÍCÍ - učebnice str. 35, 36 + prac. sešit str. 36 + opakování krátkých odpovědí + kladení otázek (Have you got brow eyes? Have you got shor hair?)
  • 25 - CHYBĚJÍCÍ - procvičování krátkých odpovědí Yes, he has/ No, she hasn't. Popis osoby - She has got long brown hair. He has got blue eyes….
  • 26. 1. - CHYBĚJÍCÍ: opakování - What's your favourite … ?/What's her favourite …? - odpovědi + krátké odpovědi Yes, he has. No, she hasn't. (Has he got a car? Has she got long hair?)

Winter - pohádka Peppa Pig, díl Snow: https://www.youtube.com/watch?v=RbKPdwBOPF8 (nová slovíčka hat, scarf, gloves, snow, snowmal, play snowball, arm + pasivně footprints, carrot, stick, stone + opakování eyes, nose, mouth, face + cold/warm).

  • 30. 1. - příští hodinu si vyzkoušíme, jak už umíme odpovídat na otázku Has he/she got … ?

CHYBĚJÍCÍ - opakování krátkých odpovědí Yes, she has/ No, he hasn't. Opakování názvů zvířat (nová a parrot, a girafe, a hippopotamus). Nové učivo - učebnice str. 37 - Can you see a lion?, prac. sešit str. 33


Nástroje pro stránku