2. pololetí

  • 21. 6. - life cycle of a butterfly
  • 20. 6. - food (jídlo)
  • 16. 6. - stále pracujeme s knížkou a příběhem A Hungry Little Caterpillar
  • 14. 6. - procvičujeme slovíčka z okruhu FOOD (s hladovou housenkou).
  • 13. 6. - CHYBĚJÍCÍ - opakování tvary + barvy + říkanka Who took the cookie + písnička Five Little Speckled Frogs + nově jsme se začali zabývat knížkou The Very Hungry Caterpillar - zatím jsme se zabývali hlavně jídlem, které snědla (krátký flm ke shlédnutí zde: https://www.youtube.com/watch?v=75NQK-Sm1YY&t=331s)
  • 12. 6 - dokončena str. 66 v prac. sešitě + jsme si zopakovali Who took the cookie a Five Little Speckled Frog + opakujeme předložky, které bychom měli po letošku znát = IN, ON, UNDER
  • 7. 6. - V pátek test na tvary a barvy (prosím, přineste si pastelky)

CHYBĚJÍCÍ - dnes jsme si zopakovali slovíčka na téma jidlo, rodina a barvy. Procvičili jsme předložky IN, ON, UNDER.

  • 5. 6. - CHYBĚJÍCÍ - dokončili jsme stranu 66 v prac. sešitě, opakujeme tvoření vět s have got (Have you got a … ? Yes, I have. No, I haven't. I have got a T-shirt.) + písničku Five little speckled frogs. Opakujeme předložky (ON, IN, UNDER).
  • 2. 6. - CHYBĚJÍCÍ - dnes jsme si prošli celý text písničky Five Little Speckled Frogs (První písnička série, má i titulky, takže si text můžete číst: https://www.youtube.com/watch?v=XaJSlYMFHyQ&t=406s), v prac. sešitě str. 66, cv. 3
  • 31. 5. - CHYBĚJÍCÍ - opakovali jsme místa ve městě + jsme se začali učit písničku Five Little Speckled Frogs (na youtube lze najít dokonce několik verzí). Začali jsme si tvořit prstové maňásky žabek, o šablonku se přihlaste, až se vrátíte do školy.
  • 30. 5. - CHYBĚJÍCÍ - opakování hodin + prac. sešit str. 68 (názvy míst ve městě, většinu z nich jsme už tento rok potkali) + učebnice str. 66
  • 26. 5. - CHYBĚJÍCÍ - pokračujeme v upevňování tvarů + odpovědí na otázku How many squares, blue shapes etc. can you see? (učíme se odpovídat celou větou např.: I can see three chairs.) Which shape is blue? What colour is the triangle? etc. + jsme znovu procvičili hodiny.
  • 24. 5. - CHYBĚJÍCÍ - pokračujeme v upevňování tvarů + odpovědí na otázku How many … can you see?, v prac. sešit jsme vyplnili str. 67 a naučili se novou hru Who took the cookie? (Kdo vzal sušenku? cookie je speciální druh sušenky s kousky čokolády.) Na slova říkanky (a tleskání rytmu) se můžete podívat zde: https://www.youtube.com/watch?v=OzKY5YHnOTg (ve třídě pak názvy zvířat nahrazujeme našimi jmény a snažíme se zjistit, kdo má sušenku u sebe).
  • 23. 5. - CHYBĚJÍCÍ - pokračovali jsme v učení se tvarů (V sešitě máme pod nápisem SHAPES zakresleny a popsány tvary circle, triangle, square, rectangle) + jsme opakovali vazbu How many _ can you see? (I can see one circle. I can see two squares.) + What colour is the square? (It is red.) + jsme se naučili slovíčko WHICH (který) - Which shape is blue? (The square is blue.)
  • 19. 5. - CHYBĚJÍCÍ - dnes jsme si začali povídat o tvarech. Známe (zatím pasivně) slovíčka SHAPE, CIRCLE, SQUARE, TRIANGLE, RECTANGLE. Učebnice str. 65 a prac. sešit tamtéž. Navíc jsme opakovali otázky a krátké odpovědi s have got (Have you got ….? Yes, I have. No, I haven't. - učebnice str. 64)
  • 17. 5. - CHYBĚJÍCÍ - Prac. sešit str. 77 (spoj názvy míst ve městě s obrázky). Jinak byla dnešní hodina spíše hravě-opakovací. Procvičovali jsme hodiny + opakovali otázky a odpovědi s have got (Have you got socks? Yes, I have./No, I haven't.)
  • 16. 5. - CHYBĚJÍCÍ - procvičování hodin (What time is it? - It's one o'clock) + učebnice str. 63, prac. sešit str. 63
  • 12. 5. - CHYBĚJÍCÍ - stále procvičujeme hodiny - What's the time? It's one o'clock + jsme se vrátili ke straně 59 v učebnici (How many cars can you see? I can see … cars.) + dodělali stranu 59 v prac. sešitě.
  • 10. 5. - CHYBĚJÍCÍ - učebnice i prac. sešit str. 62, opakování určování času (What time is it? It's one o'clock.)
  • 9. 5. - CHYBĚJÍCÍ - učebnice str. 60/61, prac. sešit str. 61 + stále opakujeme vazbu How many (lions) are there? (There are three lions./ There is one lion.) + pokračujeme v tématu What time is it? (It's one o'clock.)
  • 5. 5. - CHYBĚJÍCÍ - cvičili jsme vazbu Yes, there is/ are. No,there isn't/ aren't + jsme opakovali čísla, protože začínáme s tématem What time is it? = po dnešku známe odpověď - It is one (two, three, four…) o'clock.
  • 3. 5. - CHYBĚJÍCÍ - upevňovali jsme písničku The Zambezi song + There is/ are + How many (pokud si najdete obrázek, umíte ho popsat? Umíte se zeptat, kolik věcí na něm je?)
  • 2. 5. - CHYBĚJÍCÍ - učebnice str. 59, 60 + procvičujeme větu How many (cars) are there? (There are five cars. There is one car.) + krátké odpovědi (Are there five cars? No, there aren't. Yes, there are.)
  • 28. 4. - CHYBĚJÍCÍ - dnes jsme vypracovali str. 58 v učebnici i v prac. sešitě. V prac. sešitě již máme hotovou i stranu 60. Hokey Pokey zkoušíme zpívat sami (karaoke verze, např.: https://www.youtube.com/watch?v=XuKMDl7meO4). Dále procvičujeme otázku How many elephants (monkeys, lions…) are there a odpověď na ni (There are two elephants. There are four monkeys. There is one lion.)
  • 26. 4. - CHYBĚJÍCÍ: učebnice str. 57, prac. sešit str. 57. Naučili jsme se frázi How many cars (girls, boys, pens etc.) are there?

Najdi si obrázek (např. obrázek třídy zde: http://clipart-library.com/data_images/16215.jpg). Dokážeš ho popsat? (There is a brackboard. There are three tables.) Dokážeš se na počet věcí na obrázku zeptat (How many chairs are there?)

  • 25. 4. - CHYBĚJÍCÍ: učebnice str. 55, 56 + my pet v prac. sešitě + procvičovat There is/are + množné číslo + Hokey Pokey
  • 21. 4. - dnes proběhla cvičná písemná práce na množné číslo, v úterý už opravdový test There is an apple. There are two apples.

CHYBĚJÍCÍ - My pet na straně 55 + prac. sešit str. 56 + pokud můžete, podívejte se do anglického slovníku a zkuste si vyhledat několik slov. Jak jsou slova řazená? Všimněte si „podivných písmenek“ za slovem. Ta nám říkají, jak anglické slovíčko přečíst.

  • 19. 4. - CHYBĚJÍCÍ - opakujte mn. číslo (There are bananas.) + písničku v učebnici (str. 54) + prac. sešit str. 54 + se stále učíme Hokey Pokey
  • 18. 4. - CHYBĚJÍCÍ - opakování množného čísla a spojení There is (an apple)/ There are (apples). Učebnice str. 53 (popisuj obrázek) + str. 54 (popiš obrázky + přečíst + o čem bylo) + prac. sešit str. 53
  • 12. 4. - CHYBĚJÍCÍ - učebnice str. 51 + prac. sešit str. 51, opakujeme množné číslo (There is an orange. There are oranges.) + Easter song (str. 75)
  • 11. 4. - CHYBĚJÍCÍ - učebnice str. 51 + prac. sešit str. 51 = mluvíme o jednotném a množném čísle (pomatujete si přidávání -s na konec slova? dnes jsme narazili na slova, u kterých je potřeba přidat -es, jinak by se špatně vyslovolava = boxes, foxes). Podle čísla se mění i sloveso = There is a … (Je tam …) a There are … (Jsou tam). (There is an apple. There are two apples.) + stále se učíme písničku Hokey Pokey.
  • 7. 4. - CHYBĚJÍCÍ - procvičujeme lidské tělo a tvoření množného čísla (přidávání koncovky -s k pravidelným pods. jménům: SNAKE - SNAKES, CAT - CATS etc.) = učebnice str. 51 + prac. sešit str. 51, cv. 1. Učíme se písničku Hokey Pokey, příklad např. zde: https://www.youtube.com/watch?v=iZinb6rVozc
  • 5. 4. - příští hodinu testík na slovíčka k lekci MY BODY

CHYBĚJÍCÍ - učebnice str. 50 + prac. sešit str. 50 + prac. sešit str. 72 (popsat tělo) + procvičování slovíček MY BODY

  • 4. 4. - učit se slovíčka k tématu MY BODY, v pátek bude nejspíš testík.

CHYBĚJÍCÍ - učebnice str. 49, prac. sešit str. 49. Povídali jsme si o používání has got (he, she, Polly, Bendy, Blob, Eva, František etc.) a have got (they, Bendy and Blob, Zuzka and Adam etc.)

  • 31. 3. - učit se slovíčka k tématu MY BODY (v učebnici str. 47, prac. list ve vašem sešitě) už i v psané podobě.

CHYBĚJÍCÍ - učebnice str. 48 + prac. sešit str. 48/2 + 49/4 + procvičujeme my body + množné vs jednotné číslo

  • 29. 3. - CHYBĚJÍCÍ - prac. sešit str. 46 + opakování adjektiv (tall, small, big, long, short, fat, thin, hot, cold, young, old) + prac. sešit str. 47 + opakování částí těla
  • 28. 3. - učit se lidské tělo (již i psát).

CHYBĚJÍCÍ: lidské tělo + oblečení + jsme si dnes do sešitu vlepili tvoření množného čísla pomocí přidání -s (one apple - two apples, one banana - two bananas). Toto tvoření mn. čísla funguje u většiny anglických slovíček, i když existují výjimky.

  • 24. 3. - znovu opakovat názvy oblečení (testík)

CHYBĚJÍCÍ - opakovat oblečení (i psaní!) + učebnice str. 47 = písnička + opakujeme části obličeje (an ear, an eye, a nose, a mouth)a učíme se názvy částí (lidského) těla (a head, a neck, a shoulder, an arm, a hand, a finger, a stomach, a leg, a knee, a foot, a toe)

  • 22. 3. - kdo chce v pátek prezentovatou svou „knihu“, musí si ji přinést.

CHYBĚJÍCÍ - učebnice str. 46 (opakování Have you got … ? + Yes, I have./ No, I haven't. + oblečení) + učebnice str. 47 (učíme se názvy různých částí těla, zatím ústně + umět je ukázat).

  • 21. 3. - na středu opakujte oblečení, čeká nás pětiminutovka. V pátek nám můžete přečíst svou „knihu“ nebo jen nechat spolužáky, aby si ji prohlédli. Je ale potřeba ji na čtenářskou dílnu přinést.

CHYBĚJÍCÍ - procvičování oblečení + barev, prac. sešit str. 45, cv. 5 (obě části úlohy) + písnička na str. 47 (většina z vás ji už zná, ale první sloka se dá najít např. zde: https://www.youtube.com/watch?v=ZanHgPprl-0)

  • 9. 3. - přes prázdniny se podívejte na slovíčka související s oblečením (jak se píší) a jinak hlavně odpočívejte.

CHYBĚJÍCÍ - učebnice str. 44, prac. sešit str. 44 + pokud máte prac. list ze středy, můžete si chlapečka vybarvit a pak podle obrázku dopsat věty, které by mohl říkat (I have got a yellow T-shirt. I have got green shoes. - Pozor, u množného čísla shoes, socks, trousers, shorts nepoužíváme člen a/an.)

Pokud má někdo u vybarvování oblečení v sešitě pořád variantu cvičení se shirt (košile) místo T-shirt (tričko) může si T sám dopsat nebo si příště vezme opravenou verzi.

  • 8. 3. - Kdo dnes zapomněl Spota, přinese ho příště.

Pozor, kdo byl rychlejší a bral si druhý úkol k dnešnímu worklistu - tiskařský šotek nám umazal T a v textu je shirt (košile), místo T-shirt (tričko). Příště si chybu opravíme.

CHYBĚJÍCÍ - učebnice str. 43 + procvičování clothes (už i psaná podoba)

  • 7. 3. - Kdo si bral domů svou práci inspirovanou knihou Where's Spot nesmí ji ve středu zapomenout přinést!

CHYBĚJÍCÍ - pokračujeme v tématu oblečení, přidali jsme slovíčko shorts + jsme si informativně vysvětlili, proč se u některých slov na konci vyskytuje -s (např.: shoes, socks, trainers - jde o množné číslo, je jich více než jeden kus, konkrétně zde obvykle dva + throusers, shorts - mají dvě nohavice).

  • 3. 3. - CHYBĚJÍCÍ - dnes jsme začali s novým tématem - oblečení (a blouse, a cap, a coat, a hat, a shirt, shoes, socks, a T-shirt, trainers, trousers). Prac. sešit str. 43.
  • 28. 2. - CHYBĚJÍCÍ - test zvířata (procvičujte), díky knížce Where's Spot rozumíme výrazům basket, box, clock, door, piano, rug, stairs, wardrobe + dnes jsme si začali opakovat oblečení.
  • 24. 2. - příští týden test - krátké odpovědi (Yes, I can. No, I can't.) + známá zvířata (crocodile, elephant, giraffe, hippopotamus, lion, monkey, parrot, snake, tiger + cow, duck, horse, pig, rooster, sheep + dog)

CHYBĚJÍCÍ - Tento týden jsme četli knihu Where's Spot? Jako náhradu se můžete podívat, jak knížku čte pan autor https://www.youtube.com/watch?v=jD7hvWtb4ns. Umíte odpovědět na otázky - Who is there? (Who is behind the door?) What colour it it? (What colour is the door?)

  • 22. 2. - CHYBĚJÍCÍ - opakování slovíček k tématu animals + dnes jsme pracovali s knihou Where's Spot. Naučili jsme se rozumět slovíčkům basket, bed, box, clock, door, piano, rug, stairs, wardrobe + zopakovali jsme zvířata (a naučili se názvy několika zvířat nových) - bear, bird, crocodile, hippopotamus, lion, monkey, penguin, snake, turtle.
  • 21. 2. - příští týden (datum upřesníme) test na názvy zvířat + odpověď na vazbu Can you see … ?

CHYBĚJÍCÍ - opakování Can you see + animals + přivlastňování (monkey's bananas) + otázky na osobu (Is your friend a man? Has he got long hair? etc.)

  • 17. 2. - CHYBĚJÍCÍ - My family. Vezměte si obrázek (či fotku) své rodiny a prac. sešit na str. 41. Co nám můžete říci o lidech (a zvířatech) na obrázku? Zkus svou rodinu popsat. Základní úroveň - This is my mum. She has got long brown hair and glasses. (She is tall. She is happy. Her name is Anna. etc.) Pokud si myslíš, že zvládneš víc, popiš nám, co mají členové tvé rodiny rádi (Her favourite colour is pink. Her favourite animal is a dog. His favourite sport is football) nebo cokoliv, co zvládneš napsat.
  • 15. 2. - připomínám: fotku či obrázek rodiny, prosím.

CHYBĚJÍCÍ: opakování otázky Can you see a crocodile? (Yes, I can. No, I can't.) + názvy zvířat + hra ze strany 42 (Is your friend a man? Has he got a yellow hair? etc.) Nová zvířecí písnička: Let's Go To The Zoo: https://www.youtube.com/watch?v=OwRmivbNgQk

  • 14. 2. - na pátek prosím fotografii či obrázek vaší rodiny.

CHYBĚJÍCÍ - učebnice str. 40/41 (nová slovíčka - turn left/turn right, stop, go straight on)

  • 8. 2. - prac. sešit - cv. 6, str. 40

CHYBĚJÍCÍ - učebnice str. 39 (učíme se zpívat) + přivlastňování pomocí 's (monkey's bananas = opiččiny banány, Anna's pen = Aničky pero etc.) + pracovní sešit str. 39 + cv. 5, str. 40

  • 7. 2. - zítra přesunutý testík na krátké odpovědi typu Yes, he has. No, she hasn't.

CHYBĚJÍCÍ - opakujeme opodvědi na Can you see … ? (Yes, I can. No, I can't.). Učíme se psát názvy zvířat - jungle animals (crocodile, elephant, giraffe, hippopotamus, lion, monkey, parrot, snake, tiger) + farm animals (cow, duck, horse, pig, rooster, sheep).

  • 1. 2. - pro velkou absenci je testování znalostí krátkých odpovědí se slovesem TO HAVE GOT přesunuto na příští týden. Nově studujte názva zvířat. Zvířata z učebnice (str. 37) umět i napsat.

CHYBĚJÍCÍ - učebnice str. 38 + prac. sešit str. 38

1. pololetí

* 5. 10. - učebnice do strany 12, prac. sešit do strany 12. DÚ: Na příští týden donést obrázek/foto sebe sama, do velikosti A5 (stačí černo-bílý tisk či kresba). ! Čísla, pozdravy a předměty ve třídě umět anglicky napsat.

  • 10. 10. - na středu donést obrázek sebe sama (viz výše), obrázek zůstane ve škole na celoroční projekt!
  • 13. 10. - příští týden písemné zkoušení probrané látky. Zaměřit se na upevňování písemné formy Aj - především čísla, dále znát předměty ve třídě, pozdravy, jídlo, členy.

CHYBĚJÍCÍ - uč. do str. 14, prac. sešit do str. 12

  • 19. 10. - CHYBĚJÍCÍ - str. 15 (začít se učit názvy hraček)
  • 21. 10. - DÚ - hračky, začít se učit, jak se píše (uč. str. 15)

CHYBĚJÍCÍ - probráno: učebnice str. 15 (What's this? This is …) + barvy (black, blue, green, red, white, yellow), prac. sešit str. 15

  • 1. 11. - kdo nemá udělat str. 78 v prac. sešitě

CHYBĚJÍCÍ - opakování hraček a barev (ústně i písemně, blíží se test na 4. lekci), volitelně doplňové téma Halloween http://learnenglishkids.britishcouncil.org/en/colouring/halloween

  • 2. 11. - příští týden test ze 4. lekce (zaměřený na hračky a barvy)

CHYBĚJÍCÍ - učebnice str. 17, pracovní sešit str. 17, opakování čísel

  • 3. 11. - CHYBĚJÍCÍ - opakování barvy, hračky + učebnice str. 18. Učebnice str. 19 (nové učivo HE-on, SHE-ona)
  • 8. 11. - CHYBĚJÍCÍ - opět uč. str. 19 + str. 20, prac. sešit str. 19
  • 9. 11. - CHYBĚJÍCÍ - opět uč. str. 20 + str. 21, workbook str. 20. Nové učivo - HIS/HER (jeho/její).
  • 11. 11. - CHYBĚJÍCÍ: prac. sešit str. 22 + str. 21, cv. 6, procvičování otázek How old is he/she? What's his/her name? + nová otázka What's your favourite colour + odpověď My favourite colour is __.
  • 15. 11. - CHYBĚJÍCÍ - prac. sešit str. 21, cv. 5, učebnice str. 22 + opakování slovíček z předchozích lekcí, opakování vět s HE/SHE (He is nine.) a HIS/HER (Her name is Eva.) + otázek.
  • 16. 11. - CHYBĚJÍCÍ: učebnice str. 23. Nové učivo - krátké odpovědi (Is this an apple? No, it isn't. Is this a tomato? Yes, it is.). Opakování slovní zásoby z předchozích lekcí.
  • 18. 11. - předběžně oznamuji, že příští týden budeme nejspíše psát test z 5. lekce, vše upřesníme v pondělí.

CHYBĚJÍCÍ: opakování vět s HE/SHE/HER/HIS + krátké odpovědi (Yes, it is. No, it isn't.)

  • 22. 11. - CHYBĚJÍCÍ - Ústní opakování + psaní odpovědí (v celých větách) na otázky typu How old is he? What's her name? ... Kniha str. 24.
  • 23. 11. - CHYBĚJÍCÍ - učebnice str. 24 (poslech, porozumění, čtení), prac. sešit str. 24, opakování krátkých odpovědí (Yes, it is. No, it isn't).
  • 25. 11. - CHYBĚJÍCÍ - učebnice str. 25 - nová slovíčka small/ big a short/long + procvičování krátkých odpovědí.
  • 30. 11. - prac. sešit str. 26

CHYBĚJÍCÍ - procvičování příd. jmen malý, velký, dlouhý, krátký (small, big, long, short), učebnice str. 26 (nová příd. jména tall, young, old, hot, cold), prac. sešit str. 25.

  • 2. 12. - úkol zůstává stejný.

CHYBĚJÍCÍ - procvičování známých slovíček se zaměřením na příd. jména ze 6. lekce.

  • 6. 12. - V pátek asi bude pětiminutovka + kdo nemá, tak dodělá úkol v pracovním sešitě!!!

CHYBĚJÍCÍ - učebnice str. 27 a 28 + procvičování adjektiv + krátkých odpovědí + klasických odpovědí.

  • 13. 12. - CHYBĚJÍCÍ - učebnice str. 29 + workbook str. 29 + opakování adjektiv + opakování slovíček popisujících obličej
  • 14. 12. - CHYBĚJÍCÍ - prac. sešit str. 31, cv. 5 + procvičování příd. jmen a částí obličeje.

Vánoční slovíčka - Christmas, Christmas tree, Christmas ball, star, candle, present, stocking, fireplace

  • 15. 12. - Vánoční hodina - učebnice str. 72, 73 + zopakovali jsme si slovíčka ze včerejška + si přidali reindeer, snowman, sleigh, Christmas cracker. Pokud si chcete navodit vánoční atmosféru doma, zazpívejte si refrén z písničky We Wish You a Merry Christmas nebo upravenou koledu Jingle Bells.

Jingle bells, jingle bells, jingle all the way. Look, it's Father Christmas in his magic sleigh. Oh, jingle bells, jingle bells, jingle all the way. Hurry, Father Christmas, tomorrow's Christmas Day.

  • 21. 12. - CHYBĚJÍCÍ - zopakovali jsme si vánoční slovíčka, koledy a povídali si o Britských vánočních zvycích (některé z nich jsou vidět třeba zda: https://www.youtube.com/watch?v=ezJWE5t1Pg0)+ jsme pracovali se slovesem to have got (What have you got? I have got a ….)
  • 3. 1. - CHYBĚJÍCÍ - opakování adjektiv (short/long/big/small) + slovíčka související s obličejem + I have got
  • 4. 1. - slovíčka popisující části obličeje už umět i napsat.

CHYBĚJÍCÍ - učebnice str. 31 - FAMILY (sister, brother, father/dad, mother/mum, grandmother, grandfather), prac. sešit str. 31, cv. 4 a str. 32, cv. 6 + opakování (slovíčka související s obličejem + I have got)

  • 6.1. -CHYBĚJÍCÍ - učebnice str. 32, prac. sešit str. 32, procvičování členů rodiny (ústně i písemně).
  • 10. 1. - CHYBĚJÍCÍ - opakování MY FACE (přidáno slovíčko teeth = zuby) + k I have got/you have got jsme dnes přidali třetí osobu He/she has got + krátkou odpověď = učebnice str. 33, prac. sešit str. 33, cv. 1
  • 11. 1. - příští týden test na části obličeje + členy rodiny. Je potřeba pořád umět i adjektiva (dlouhý, krátký, velký, malý).

CHYBĚJÍCÍ - učebnice str. 32, 33 + prac sešit str. 33

  • 12. 1. - pravděpodobně v úterý test (obličej + rodina + adjektiva).

CHYBĚJÍCÍ - uč. str. 34, prac. sešit str. 34 + procvičujeme otázku Has he/she got … ? na kterou odpovídáme krátkou odpovědí = Yes, she has. No, he hasn't.

  • 17. 1. - CHYBĚJÍCÍ: procvičování vět ve 3. osobě = otázek a krátkých odpovědí (Has he got a book? Yes, he has./No, he hasn't) + oznamovacích vět (My monster has got 5 small eyes.) + procvičování tvorby mn. čísla u pravidelných pods. jmen (přidáním s na konec slova = 2 ears, 2 eyes)
  • 18. 1. - CHYBĚJÍCÍ - učebnice str. 35 - song (nová adjektiva fat/thin + happy/sad + lazy) + prac. sešit str. 35
  • 24. 1. - CHYBĚJÍCÍ - opakování - What's your favourite … ?/What's her favourite …? - odpovědi + krátké odpovědi Yes, he has. No, she hasn't. (Has he got a car? Has she got long hair?)

Winter - pohádka Peppa Pig, díl Snow: https://www.youtube.com/watch?v=RbKPdwBOPF8 (nová slovíčka hat, scarf, gloves, snow, snowmal, play snowball, arm + pasivně footprints, carrot, stick, stone + opakování eyes, nose, mouth, face + cold/warm).

  • 27. 1. - Procvičování otázek s Has he/she got (Has she got brown hair?). Procvičování krátkých odpovědí na tyto otázky.
  • 31. 1. - příští hodinu si vyzkoušíme, jak už ovládáme krátké odpovědi na otázku Has he/she got … ?

CHYBĚJÍCÍ - učebnice str. 37, prac. sešit str. 37, opakování zvířat (nová a hippopotamus, a parrot, a giraffe) + otázka Can you see … ? (Vidíš … ?) Písničky - Can you snap like a crocodile (https://www.youtube.com/watch?v=jZ-_Vc7T4qM) + zvířátka z farmy Old McDonald (https://www.youtube.com/watch?v=lWhqORImND0 - cat, cow, dog, duck, frog, horse, pig, rooster, sheep)


Nástroje pro stránku