<!DOCTYPE html> <html> <head>
<meta charset="UTF-8"> <title>Hra anglických slovíček</title> <style> .highlight { font-size: 24px; font-weight: bold; color: red; }
.score { color: red; } </style>
</head> <body>
<h1>Hra anglických slovíček</h1> <div id="game"></div>
<script> // Databáze slovíček var words = [ { english: "hello", czech: "ahoj" }, { english: "goodbye", czech: "nashledanou" }, { english: "cat", czech: "kočka" }, // Další slovíčka... ];
// Vybere 5 náhodných slovíček var randomWords = getRandomWords(5, words);
// Vytvoří hru createGame(randomWords);
// Funkce pro vygenerování náhodných slovíček function getRandomWords(count, wordsArray) { var randomWords = []; var copyArray = wordsArray.slice(); // Vytvoří kopii pole slovíček
for (var i = 0; i < count; i++) { var randomIndex = Math.floor(Math.random() * copyArray.length); randomWords.push(copyArray[randomIndex]); copyArray.splice(randomIndex, 1); // Odstraní vybrané slovíčko z kopie pole }
return randomWords; }
// Funkce pro vytvoření hry function createGame(wordsArray) { var gameDiv = document.getElementById("game"); var score = 0; var maxScore = wordsArray.length;
gameDiv.innerHTML = ""; // Vyčistí obsah herního divu
// Vytvoří progress bar var progressBar = document.createElement("progress"); progressBar.max = maxScore; progressBar.value = score; gameDiv.appendChild(progressBar);
// Vytvoří pole pro vstup překladu var inputField = document.createElement("input"); inputField.type = "text"; gameDiv.appendChild(inputField);
// Vytvoří zobrazení skóre var scoreDisplay = document.createElement("div"); scoreDisplay.className = "score"; scoreDisplay.textContent = "Skóre: " + score + "/" + maxScore; gameDiv.appendChild(scoreDisplay);
// Vytvoří funkci pro zpracování vstupu od hráče inputField.addEventListener("input", function() { var currentWord = wordsArray[score]; var input = inputField.value.trim().toLowerCase();
if (input === currentWord.czech.toLowerCase()) { score++; progressBar.value = score; scoreDisplay.textContent = "Skóre: " + score + "/" + maxScore; inputField.value = "";
if (score === maxScore) { gameDiv.innerHTML = "<h2>Blahopřejeme! Dosáhli jste maximálního skóre!</h2>"; // Můžete přidat logiku pro nabídku dal