<!DOCTYPE html> <html> <head>
<meta charset="UTF-8">
<title>Hra anglických slovíček</title>
<style>
.highlight {
font-size: 24px;
font-weight: bold;
color: red;
}
.score {
color: red;
}
</style>
</head> <body>
<h1>Hra anglických slovíček</h1> <div id="game"></div>
<script>
// Databáze slovíček
var words = [
{ english: "hello", czech: "ahoj" },
{ english: "goodbye", czech: "nashledanou" },
{ english: "cat", czech: "kočka" },
// Další slovíčka...
];
// Vybere 5 náhodných slovíček var randomWords = getRandomWords(5, words);
// Vytvoří hru createGame(randomWords);
// Funkce pro vygenerování náhodných slovíček
function getRandomWords(count, wordsArray) {
var randomWords = [];
var copyArray = wordsArray.slice(); // Vytvoří kopii pole slovíček
for (var i = 0; i < count; i++) {
var randomIndex = Math.floor(Math.random() * copyArray.length);
randomWords.push(copyArray[randomIndex]);
copyArray.splice(randomIndex, 1); // Odstraní vybrané slovíčko z kopie pole
}
return randomWords; }
// Funkce pro vytvoření hry
function createGame(wordsArray) {
var gameDiv = document.getElementById("game");
var score = 0;
var maxScore = wordsArray.length;
gameDiv.innerHTML = ""; // Vyčistí obsah herního divu
// Vytvoří progress bar
var progressBar = document.createElement("progress");
progressBar.max = maxScore;
progressBar.value = score;
gameDiv.appendChild(progressBar);
// Vytvoří pole pro vstup překladu
var inputField = document.createElement("input");
inputField.type = "text";
gameDiv.appendChild(inputField);
// Vytvoří zobrazení skóre
var scoreDisplay = document.createElement("div");
scoreDisplay.className = "score";
scoreDisplay.textContent = "Skóre: " + score + "/" + maxScore;
gameDiv.appendChild(scoreDisplay);
// Vytvoří funkci pro zpracování vstupu od hráče
inputField.addEventListener("input", function() {
var currentWord = wordsArray[score];
var input = inputField.value.trim().toLowerCase();
if (input === currentWord.czech.toLowerCase()) {
score++;
progressBar.value = score;
scoreDisplay.textContent = "Skóre: " + score + "/" + maxScore;
inputField.value = "";
if (score === maxScore) {
gameDiv.innerHTML = "<h2>Blahopřejeme! Dosáhli jste maximálního skóre!</h2>";
// Můžete přidat logiku pro nabídku dal