2. pololetí
15. 6. - opět jsme opakovali oblečení + Do you like … (Yes, I do. No, I don't.)
8. 6. - Vzhledem k tomu, že dnešní test nedopadl pro mnohé nejlépe, bude možné příští týden napsat opravu (oblečení).
Dnes jsme opakovali oblečení, některé starší písničky + odpovědi na otázku Do you like … ? = Yes, I do./ No, I don't. K procvičení těchto vazeb jsme používali písničky ze série Do you like … (jeden zástupce zde, ostatní se dají dohledat tamtéž https://www.youtube.com/watch?v=Mfb--R1fhtQ - dají se zapnout titulky)
1. 6. - příští týden testíček na oblečení (znát, jak se co nazývá, ukázat na správný obrázek, spojit slovo s obrázkem)
Dnes jsme opakovali názvy oblečení + jsme se pokusili naučit předložky ON/ IN/ UNDER (žáci pracovali s obrázky, které by měli mít v sešitě). Příště se tomuto tématu budeme věnovat znovu a hlouběji.
-
18. 5. - dnes jsme si zopakovali názvy oblečení + barev a spojovali je dohromady (an orange T-shirt, a blue sunhat, red sandals etc.). Zkoušeli jsme číst příběh na str. 39 a pak jsme si sami začali tvořit podobnou knížku (zkuste se podívat, jestli už má vaše dítě knížku hotovou. Třeba si ji spolu můžete přečíst).
11. 5. - opakovací hodina = procvičujeme názvy oblečení + známé písničky
4. 5. - pokračujeme v učení se názvů oblečení, stále platí, že za My Summer Song můžete získat jedničku. Nově jsme dnes opakovali slovíčka put on (obleč si) a take off (sundej si) + písničku Don't forget your hat z první třídy.
27. 4. - stále zůstává DÚ My Summer Song + se učíme názvy oblečení (žáci by měli mít prac. list s názvy oblečení v sešitě).
20. 4. - kdo si doma ještě procvičí a příště perfektně předvede My Summer Song může příště získat jedničku.
Dnes jsme opakovali názvy hraček + jsme se začali věnovat nové kapitole. Naučili jsme se slova shorts (kraťasy), sandals (sandály), trainers (tenisky), a sunhat (klobouk „proti slunci“), a dress (šaty) + novou písničku (My summer song) + jsme zopakovali názvy oblečení, které známe z loňského roku (a jumper, a T-shirt, a skirt, trousers, socks, shoes).
30. 3. - dnes jsme se věnovali opakování všeho, co jsme se za tento rok naučili se zaměřením na pokoje v bytě/domě. Právě na ty si příště napíšeme malé opakování (umět přiřadit názvy k obrázkům, najít vyslovený obrázek etc.).
9. 3. - v rámci tématu rooms in a house jsme se dnes zaměřili především na téma „My bedroom“ a zopakovali si názvy hraček (z 1. třídy už známe - a car, a doll, a drum, a guitar, a plane, a train + jsme přidali a ball, crayons, a robot). Umíme zazpívat písničku Daisy, here's a doll + rozumíme písničce
https://www.youtube.com/watch?v=BoJBeGUHGv8
2. 3. - dnes jsme pouze procvičovali - především místnosti v bytě, ale i jídlo a další známá slovíčka.
23. 2. - pokračujeme v učení místností v bytě. Umíme odpovědět na otázku Where is …(a sock)? In the kitchen.
16. 2. - Příště zkontroluji, že všichni mají nalepený pracovní list z dneška, některým z nás chyběla lepilda, jiným sešity. Pokračujeme v učení místností v bytě. Měli bychom umět reagovat na otázku Where is … ? (Where is Jack? In the bathroom. Where is mum's bag? In the kitchen. Where is the train? In the sitting room.).
9. 2. - zopakovali jsme si frázi Do you like … ? a části těla (písnička Head, shoulders, knees and toes). Nově se učíme o místnostech v bytě. Dnešní slovní zásoba: house, garden, hall, sitting room, bedroom, bathroom, kitchen + otázka where?
Písnička z učebnice není volně k dispozici, ale k procvičení může posloužit tato písnička: https://www.youtube.com/watch?v=EJ1uN6Oo6-A (living room je jiné slovíčko pro sitting room = obývací pokoj)
2. 2. - dnes jsme se více zaměřili na části našeho těla. Dokážeme teď ukázat : hand(s), tummy, finger, teeth, head, shoulders, knees, toes.
Nová písnička: https://www.youtube.com/watch?v=ZanHgPprl-0 (pomalá verze pro učení: https://www.youtube.com/watch?v=lMQcwNZVUO8)
1. pololetí
! Prosím o dodání sešitů, některým žákům stále chybějí.
13. 10. - Písnička Can you snap like a crocodile (můžete děti požádat, aby Vám předvedli doprovodné pohyby), čtení str. 10.
20. 10. - opakování písničky Can you snap like a crocodile (
https://www.youtube.com/watch?v=jZ-_Vc7T4qM), poslech a čtení str. 11, opakování slovíček souvisejících se školou (a bag, a book, a pen, a pencil, a pencilcase, a ruler) + nová (a chair, a clock, a table, a teacher)
3. 11. - učebnice str. 12/13, opakování slovíček souvisejících se školou (a bag, a book, a pen, a pencil, a pencilcase, a ruler, a chair, a clock, a table, a teacher), přivlastňovací zájmena moje/tvoje (my/your). Doplňkově opakování zvířat/ písničky can you snap like a crocodile.
10. 11. - učebnice str. 14/15, opakování slovíček souvisejících se školou (pen, chair, desk, teacher, clock, book), nové učivo = barvy (red, orange, blue, pink, yellow, green)
8. 12. - Dnes jsme pokračovali v upevňování nových slovíček souvisejících s jídlem (učebnice str. 18-20). Žáci by měli aktivně znát slova fish, cheese, yoghurt, bread, rice, pasta + pasivně kitchen, fridge.
15. 12. - Dnes jsme rychle procvičili slovní zásobu JÍDLO a pak si zkusili zazpívat vánoční písničky Jingle Bells (upravená, uč. str. 43) a Hello, reindeer (
https://www.youtube.com/watch?v=ZUi1YJVChpg). Známá vánoční slovíčka - present, bell, Christmas tree, star + alespoň pasivně by žáci mohli rozumět výrazům reindeer, sleigh.
5. 1. - opakování + I like/ I don't like + food - učebnice str. 21
12. 1. - Pokračovali jsme v procvičování I like/ I don't like + jídlo + pití (káva, čaj, limonáda, mléko, voda, pomerančový džus - coffee, tea, lemonade, milk, water, orange juice) - učebnice str. 21, 22, 23 + začínáme se učit slovíčka související s obličejem.
19. 1. - protože se nám rozmáhá nešvar nenošení sešitů, proběhne příští týden jejich kontrola. Prosím rodiče, zda by mohli ve středu večer vždy překontrolovat, že dítě sešit a učebnici má (pokud dítě nemá sešit, nemá si kam vlepit prac. listy).
Dnes jsme se bavili o částech obličeje (hair, eye(s), nose, ear(s), mouth, face), zopakovali jsme si, co máme a nemáme rádi (I like/ I don't like) a všechny barvy duhy.